.

.

mandag 9. mai 2011

J-BRAND ER KOMMET...

...fantastisk god stretch i alle buksene. Nå har jeg to favoritt merker. Mih jeans & J.brand.

Denne gleder jeg meg til å bruke sammen med en bluse & blazer, også tøff til høsten med en sort polo og sorte støvletter.

Fantastisk fin blå farge kr 1800... som er fin til en veske & et par sko i cognac.

Orginale cargo buksen fra J.brand...i olivengrønn kr 2800...just love it...

Denne kommer jeg til å bruke mye i sommer, blir en av mine favoritter. Buksen er tøff sammen med noe pusserrosa feks Cathrine Hammel sin petite cardigan. Den kan også bli fin med noe offwhite til...eller en hvit bluse, blå blazer og sko med litt hel i cognac.

Kjempe god stretch...

Denne likte jeg også. En klassisk smal bukse i sort med detaljer i glidelås kr 2800.

Jeg har savnet en helt enkel sort, litt røff bukse i skapet mitt...

Enkle fine detaljer...
Denne er også fin utover høsten med en grovstrikket genser med hals og hvit skjorte under, som kommer litt lengre ned enn genseren. Vinter sko med pels og snøringer er heller ikke feil til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar