.

.

fredag 8. april 2011

BILDER FRA KINA...

Rare kåpe beige utsolgt
Hoss sko taupe kr 1500.

Cathrine Hammel strikkekjole sort kr 2500.
Hoss sko taupe kr 1500.
Moolight bag kr 5700.
Dyrberg/kern solbriller sort kr 900.

Fantastisk flotte Magnolia...disse fikk jeg lyst å ta med meg hjem...


Bilde fra Gucci...flotte farger...

Helt magisk...elsker dette bildet. Slik kunne jeg ha tenkt meg å hatt det ut i hagen våres...

Dette er også et flott tips til dem som ønsker seg litt vann i hagen...

Klar for litt "hot stone massasje". Helt fantastisk...er det noen som kan massere er det kinesere. For en velkomst... med avslappende te, levende lys, godt og varmt rom. DRAGONFLY.

Klassisk fint bilde av Ralph Lauren...kunne tenkt meg hele antrekket.

Gwyedds bukse lys blå utsolgt. Har lys lilla og grått igjen.
Missoni skjerf lilla kr 2300.
Maison Scotch genser hvit utsolgt.
Hoss sko grønn kr 1500.

Litt kaos i trafikken...

Genial ide...med forskjellig krydder i glassbokser, som er satt sammen til et bilde. Dette hadde passet på kjøkkenet.

Flott vinusutstilling hos H&M.

Vi lå på et fantastisk hotell i Shanghai " Urban". Rommene var kjempeflotte og stemningsfulle.

Soverom og bad i ett.

Jeg likte kombinasjonen av betong, grå stein, glass, mot det rødbrune treet.

Flott dusj med benk i.

Klar for middag...
Missoni kjole kr 3400.
Missoni skjerf lilla kr 2300.
missoni sko orange kr 2300.
sneaky fox strømpebukse brun kr 250.

Interiør butikk...

Min datter Sara forelsket seg i en hyggelig te dame...

Her fikk vi smake på mange forskjellige tesorter. Jeg kjøpte med meg ginsengblomst te, den var veldig god. De hadde noe søte små glasskopper og glasskanner til å ha teen oppi. Gleder meg å drikke endel te på kveldene nå. Dette er hyggelig å servere til gjester...

Jeg synes fargekominasjonen på blomstene orange & fuxia er frisk og herlig når som våren nærmer seg...

Chanel...en av mine favoritt designer...

Flott bilde fra Salvatore Ferragamo...

1 kommentar:

  1. 1000 takk for at du "tok oss med" på turen din ! Absolutt fantastiske bilder - får jo virkelig vår-stemning av så mye vakkert...Hvordan ble det med shoppingen? Selv kom jeg hjem med 40kg etter min Kina-tur for noen år siden, he,he :-))

    SvarSlett