.

.

onsdag 2. mars 2011

TIPS OM HÅREXTENSION...

...jeg satt modell for frisør "Made in Heaven" i sandnes i går. De skulle teste ut en ny type hairextension. De limer farget hår fra India, som er mest lik nordisk hår inn i ditt eget hår.
Limen de bruker er samme lim som leger bruker når de skal lime igjen sår.
Det som er så fantastisk er at det ikke er tungt, du kjenner ikke punktene og det ser helt naturlig ut. Jeg som har så tynt hår fra før av, noe som ikke ble bedre etter to raske fødsler, merket stor forandring. De har tatt hairextension i hele håret mitt, men en kan også bare ta enkelte punkter hvor en vil har håret tykkere. En merker en utrolig forskjell bare med noen få rader på hver side. Flimmer heter hårextension. Ønsker dere å vite mer, ta kontakt med "Made in Heaven" Tlf: 51668100, www.madeinheaven.no. Kan anbefales!

...resultatet ble kjempebra. Fine farger som ble valgt ut, gled rett inn i mitt eget hår.

...lenge siden jeg har hatt langt hår nå, følte meg litt fresh igjen:-)))..etter 3 uker med syke unger, og lite nattesøvn.
Min datter på 4 år sa da hun så meg: Mamma det er urettferdig at du har lengre hår enn meg.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint tante

    Klem elida

    SvarSlett
  2. Oj, så fantastisk flott !! Har ikke fått vært inne på bloggen på en liten stund, nå - ser det er mye som har gått meg "hus forbi" :-))

    SvarSlett