.

.

onsdag 13. juni 2012

TROMBORG...

Cleansing Foam er et mildt renseskum for hele ansiktet.
Motvirker tørrhet og irritasjon. Kan også brukes som barberskum
for både menn og damer.

Herbal Cleansing water er en olje- og alkoholfri make-up fjerner som
forfrisker og fukter ansiktet.

Calendula Water er en slags skintonic som fukter, pleier og heler
huden. Perfekt som aftersun siden den har helende effekt.
Den kan også brukes hele dagen når huden trenger ekstra fuktighet.

Dna Protection Cream beskytter huden mot ødeleggelse fra frie
radikaler skapt av uv stråling. Er perfekt som primer under make-up.
Bruk den også under solbeskyttelse før huden utsettes for sol.

Selv bruker jeg cleansing water på kvelden til å fjerne all makeup,
deretter calendula water og en god nattkrem. På morgningen i
dusjen skummer jeg ansiktet inn med cleaning foam og buker
den også til å barbere leggene med. Deretter bruker jeg
calendula water i ansiktet, så glow serum og dna protection cream. 


Bath/Shower er en dusjsåpe som inneholder kun eteriske oljer,
ingen parfyme. Her kan du få tre varianter; Lavender, Ginger og
Vanilla. Lavender virker beroligende, Ginger virker forfriskende og
oppkvikkende og Vanilla gir indre ro og velvære.

Herbal/vitamin shampoo er en mild vitamin shampo som gir et
glansfult hår. Shampoen kan brukes av alle, selv dem som har en
sensibel hårbunn. Shampoen er lavt skummende pga alle de aktive
stoffene. Jo flere aktive stoffer, jo mindre skum.

Conditioner Aroma Therapy er en balsam som tilfører håret næring
og beskytter mot flisete hårtupper og skadelige uv-stråler.

Denne gangen har jeg med meg Lavender dusjsåpe i dusjen. 
Jeg foretrekker egentlig Vanilla dusjsåpen, sammen med bodylotion
etterpå. Denne kombinasjonen gir en utrolig god lukt, da trenger en
ingen parfyme. Har tatt med meg Lavendel dusjsåpe pga myggen
her nede, de liker ikke denne lukten. 

Aroma Therapy Bodylotion er en bodykrem som tilfører huden
mye fuktighet, elastisitet og virker cellefornyende.
Ved daglig bruk blir resultatet en spenstig og strålende hud.

Aroma Therapy Body Oil, er en fuktighetsgivende olje som 
sprayes direkte på huden. Oljen trekkes inn i huden med det
samme, slik at man kan ta på klær umiddelbart etterpå.
Fåes i 3 varianter; Vanilla, Ginger og Lavender.

Herbal Cream Deo er en super effektiv antipersperant som er
langtidsvirkende, selv ved høy fysisk aktivitet. Inneholder ingen 
syntetisk parfyme, men kun eteriske oljer. Kan brukes av både
menn og kvinner.

Bodykremen er jeg avhengig av, den gir en fantastisk lukt og
ikke minst resultat. Brukes alltid etter en dusj. Her nede på
Koh Samui bruker jeg body oil i lavender på leggene og armene
oppå body kremen, i håp om å holde Moskitoen borte. Body oil
gir en fantastisk fin glød på leggene, noe som passer bra nå på
sommeren. Da ville jeg ha brukt vanilla som gir en fantastisk lukt.

Deluxe Sun Protection Cream SPF 15 og SPF 30, er en solkrem
for både ansikt og kropp. Inneholder økologiske ingredienser og
beskytter både mot UVA og UVB stråler.
Les mer om solkremen www.tromborg.com

Healing Gel Aloe Vera er en gel for ansikt og kropp.
Den virker kjølende, helende og fuktighetsgivende.
Den er bra ved smårifter, utslett og solforbrenninger.
Anbefales som aftersun.

Ha en super fin dag.

Love...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar