.

.

torsdag 8. mars 2012

OPERA...

...besøk i Oslo.
Et fantastisk byggverk, gleder meg til å oppleve kvelden her.
Mannen min og jeg skal ha en langhelg i Oslo.

 Klar til å gå inn...

By Malene Birger bluse sort kr 1900.
J-brand bukse i snake mønster matt kr 3200.
Tiger of sweden sko og Millas vest fra høst 2011.

Zuzanna-g øredobber sort/gull kr 1200.
Sitter og koser meg med et glass hvitvin før stykket begynner.

Ring og armbånd fra Dyrberg/kern høst 2011.
Clutch veske fra Mulberry.

Det var en fott stemning i salen, nydelig musikk, mange spennende
dufter og vakre mennesker. Jeg følte jeg satt inni en trestamme,
trygt og godt og ventet på at kjærlighets historien om
" Tristan og Isolde" skulle begynne.

Tusen takk Mannen min for den flotte gaven.
I morgen skal vi ut og spise på Alex, våres favoritt spisested i Oslo.

Ønsker alle en nydelig torsdags kveld.

Love...

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kveld, med en fantastisk mann...bedre kan det vel ikke bli ! Flott antrekk du hadde - uvant å se deg med høye hæler, det "kledde" du godt :-) Klem, Lise

    SvarSlett
  2. Hei Lise.
    Takk for det :-)))
    Det var en hyggelig kveld på operaen.
    Etter at jeg fikk barn må jeg innrømme at høye hæler ikke har blitt prioriter så høyt, og i tillegg har det blitt mindre festligheter på oss.
    Det er riktig at en føler seg mer vel med litt høyde på skoene, så vi må komme oss mer ut...he he. Ha en god helg. Klem Laila

    SvarSlett