.

.

søndag 26. februar 2012

SØNDAG...

 ...må en av og til jobbe, ihvertfall hvis en driver for seg selv.
I dag skal kontor/lager ryddes. Gleder meg:-)
I dag har jeg på meg en sort ullgenser fra Vera William kr 1500.
Blått skjerf i fra Alpaca society kr 1500, og blå strikketights.
Zdar boots sort kr 2500, nå kr 1000. Har kun 37 & 40 igjen, gode i størrelsen.

...litt Kina mat smaker alltid godt på jobb.

...cappuccino & sjokolade er ikke feil etter middagen.
Jeg har begynt på påske snopet allerede.

...det er utolig herlig å få system i saker og ting.
Da blir en såå glad, ihvertfall jeg.

...nå begynner det å komme seg etter noen timers jobbing.

...her er litt av resultatet.

...måtte tenne litt lys mens jeg holdt på å rydde.
 Blir mer koselig med en gang.

...stemningsbilde.
 ...jeg har laget et system av Ikea bokser. Jeg har merket hver boks
med hva de inneholder. Disse kan stables oppå hverandre.

 ...posthylle hvor all post blir sotert etterhvert.

...lager.
...blogging til slutt.

Ønsker alle en fortsatt god søndag.

Love...

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Så koselig å jobbe, når man gjør det koselig rundt seg. Masse flotte klær du har!!!

    Ser du får lite med kommentarer......men jeg er iallefall innom bloggen din hver dag, for inspirasjon!

    Klem fra Trøndelag.:)

    SvarSlett
  2. Hei Laila.

    Du er så utrolig flink..Savner å jobbe hos deg:-) Ha en strålende flott dag:-)

    Klem Lillian

    SvarSlett
  3. Inspirerende - som alltid! Det ER herlig å ha orden i sakene :)

    SvarSlett
  4. Hei Lillian.

    Så hyggelig at du liker bloggen og følger med på den.
    Veldig inspirerende med kommentarer fra dere.
    Laila:-)))

    SvarSlett