.

.

mandag 24. oktober 2011

EN HEL SALONG FOR DEG SELV...

...min gode venninne Silje har startet et nytt, spennende og eksklusivt
konsept i Stavanger. Hun gjør frisør, styling og image consulting til
privatpersoner og bedrifter. Konseptet heter Apres, og betyr "etter"
på fransk.


Ny oppusset lokaler i toppetasjen til en tidligere sildefabrikk i Stavanger,
Østre bydel. Lyse flotte lokaler hvor de har tatt inn elementer fra
fabrikk/industri inn i salongen.

God atmosfære med levende lys og fantastisk mustikk...må bare oppleves.

De fører økologiske hårprodukter fra John masters...dufter himmelsk.

Egen massasje stol for kunder, mens de får vasket håret sitt. I tillegg
får man en fantastisk god hodebunnsmassasje...

Toalettet er også gjennomført i samme stil...

Klar for forandring...
Silje går nøye igjennom fargene og forklarer hva hun ønsker å gjøre.
Hun tar utgangspunt i deg som person, stil og farger.
Silje mener det er viktig å ha velstelte øyebryn, mye viktigere enn å
sminke seg. Hun viser og hjelper til hvordan øyebrynene skal se ut.

Her serverer de smoothie og vann med en gang du kommer...
Dagens meny er sandwich.

Stemning...i vinduskarmen.
Den "chanel" boken kunne jeg ha tenkt meg:-)))

Da er vi i gang, dette blir spennende...

Et godt varme teppe har jeg også fått i stolen...veldig behagelig.

Ny servering... brownies og te.
Her får du virkelig den oppmerksomheten du fortjener.

Her er resultatet. Jeg ble veldig fornøyd... flott spill i fargene, som gjør
det mye mer spennende...

Her kan jeg virkelig anbefale folk til å bestille .
Rolige omgivelser... med en salong helt for deg selv.

Jeg kjøpte med meg en shampo og balsam fra John Masters.
Likte veldig godt innpakkningen i brune papirposer...litt annerledes.

Ta en titt på deres hjemmeside www.apres.no.
De har en egen meny over behandlingene de tilbyr, og prisene
er slett ikke værst.

ENJOY!

2 kommentarer:

  1. Så fint innlegg du hadde fra après, Laila. Også ble du så fiiiiin!!! Silje er kjempe-flink!
    Lotte

    SvarSlett
  2. Ja, Laila!! Du ble helt nyydelig!!! Tusen takk for fint innlegg!!
    Klem Silje

    SvarSlett