.

.

onsdag 20. april 2011

FAVORITT GENSER...

Cathrine Hammel storgenser i offwhite kr 2000.
Vi har fått noen inn igjen i offwhite, lys grå, beige & sort.

Cathrine Hammel storgenser lys grå kr 2000.
Jeg bruker disse mye som en stor genser med en tykk strømpebukse til. De er også fine til en smal jeans eller en skinnbukse. De er også tøffe over Cathrine Hammel sin shorts eller en litt lengre dongri shorts.. feks Manila Grace sin. Til sommeren er de fine med en tights og et par sandaler. Anbefales!

2 kommentarer:

  1. Vet ikke om jeg noengang har sagt at jeg elsker at man kan forstørre opp de flotte bildene dine (på den måten får man sett ordentlig på både stoff og snitt, for ikke å snakke om smykker, klokker etc) Supert !! På ønskelisten min nå om dagen står grå Kyboe-klokke,MiH Marakesh og solbrillene fra DK, de er helt "min" fasong, ser jeg :-))
    Riktig god påske til deg og dine !!

    SvarSlett
  2. Hei Lise.
    Tusen takk for tilbakemelding..hyggelig å høre.
    Da mangler du bare en lys grå blazer fra Bruuns Bazaar til så har du antrekket:-)))
    Håper du har hatt en flott påske. Laila:-)))

    SvarSlett