.

.

fredag 25. mars 2011

VI FEIRER 1 ÅRS JUBILEUM I DAG...

...vi serverer vann med vitaminer til kundene, Vitamin Well.
Finnes i 5 forskjellige smaker..
Deilige makroner fra Gjesdal konditori....mmm...disse kan anbefales!

...disse vannflaskene med vitaminer er helt suverene. Tørsten slukkes og flere vitaminer tilføres kroppen...VitaminWell.no...

...hjertelig velkommen...

...litt stemning på denne dag...

...prøver av Pukke te 100% økologiske deles ut til kunder...Tusen takk Kate for prøvene vi fikk...

...vann med vitaminer fra VitaminWell... Tusen takk for at dere sponset oss...:-)))

...vitamin well Defence med vitamin C/E, grønn te, sitrus/hyll...skal nå testes...

...smakte kjempegodt...blir en av mine favoritter. Denne skal være bra for immunsystemet...

...Bente & Lillian har også funnet sin favoritt...& brownisen er nettopp kommet ut fra ovnen...

...dagens...parajumpers grønn kr 1600, strømpebukse grønn fra sneaky fok kr 250, skjerf fra Cathrine Hammel creme kr 1200, sko fra Missoni orange kr 2300...

...orange neglelakk & smykker i gull fra Dyrberg/kern...

...fantastisk farge på Missoni skoene. Jeg blir så glad når jeg har dem på meg :-))). Disse kommer jeg til å bruke mye i sommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar